2024. április 29. hétfő | Péter
Nagy fogások

462 kiló hallal készült fel az egyik csapat a pilismaróti versenyre – fotókkal

Többször is ellátogattak a Pilismaróti-öbölbe, hogy felkészüljenek a szeptember 7-én kezdődő versenyre. Legutóbbi pecájuk is remekül sikerült: 462 kiló halat fogtak, a legnagyobb (nyitóképünkön) egy 20 kilót meghaladó amur volt.

„Hat órát aludtunk a három nap alatt” – így kezdte beszámolóját a Pecaverzumnak Tőkés Zoltán, aki két baráti csapatban is benne van, tagja a ZoZo Fish-nek és a Horgász Baráti Kör Teamnek.

Legutóbb augusztus 22-23-24-én a Pilismaróti-öbölben horgászott barátaival, Halász Rolanddal és Sándor Tamással. De az előző hónapokban is kipróbáltak egy-egy horgászhelyet, legutóbb pedig az SH 8-as álláson pecáztak, és összesen 462 kiló halat fogtak 21,80 kilóig bezárólag.

„Négyszer voltunk lent az öbölben pár napos pecákra, a szeptember 7-én kezdődő 72 órás pilismaróti versenyre próbáltunk felkészülni, és szerencsére folyamatosan jött a hal. Ahhoz képest, hogy volt árapó és apadó víz, nagyon jól fogtunk. Hirtelen egy métert apadt másnap reggelig, nekünk akkor is megállás nélkül jött a hal” – mesélte Zoli.

Magos etetést alakítottak ki, és különböző ízesítésű bojlikkal csaliztak. „Öt bóját tettünk le, de csak hármat etettünk, a másik kettőre néha ránéztünk PVA bages megoldással, de nem nagyon adott halat. Nagyon keresni kell a helyet. Általában a törések és púptetők, amik működnek” – magyarázta.

A peca végén már a nagyobb méretű csalikkal is sikert értek el, de az elején csak a kisebbek adtak halat. Nem használtak fonott előkét, mert szerintük így sokkal kevesebb a halvesztés.

A legnagyobb haluk egy 21,80-as amur, míg a legnagyobb pontyuk egy 16,70-es példány volt.

13 darab halat mérlegelhettek 10 és 15 kiló között, és sokat akasztottak a kisebb, 2,5-3 kilós méretekből is.

Jöjjön pár fotó még a túráról:

Még több friss hírért KATTINTS IDE!