2024. április 28. vasárnap | Valéria
Nagy fogások

A halőr tanácsát megfogadva csaltak horogra 23 kilós amurt a Pilismaróti-öbölnél

Beszámolót küldött a Pecaverzumnak Sándor Tamás, aki társaival együtt a Pilismaróti-öbölnél horgászott, és a halőr tanácsát megfogadva új etetést alakított ki, amely be is váltotta a hozzá fűzött reményeket.

„Június 16-án érkeztünk meg a Pilismaróti-öböl sporthorgász részére, ahol az SH3 helyen kezdtük meg a horgászatot. Kezdetben 100, 200 és 300 méteren helyeztünk el egy-egy bóját. Bojlival és főzött maggal etettünk, csalinak is ezek közül válogattunk. Jó pár óra elteltével még kapás nélkül voltunk kint Tőkés Istvánnal és fiával, Tőkés Zoltánnal” – írta a horgász.

Ezt követően a halőri ellenőrzésnél Zsiga bácsitól kaptak néhány tanácsot, amit meg is fogadtak, és kettő bójának új helyet kerestek 400 méteren, ahol elmondása szerint van egy nagyobb púp a vízben, amit szeretnek a halak.

„Megtaláltuk a területet, majd áthelyeztük a bójákat, és magot szórtunk rá módjával. Délután be is vittük a csalikat, amelyek hajnali kettőig csendben pihentek, akkor érkezett az első kapás, de sajnos egy kagylópad elvágta a zsinórt, így nem lett meg a hal. Rettentően sajnáltuk, de menni kellett tovább, gyors szerelés, ami egy 350 grammos kőből és egy 40-es fluorocarbon előkén egy mugga horogból állt D-rig kötésben. A csali főzött magot használtunk teljesen kikönnyítve – mesélte Sándor Tamás.

Nem adták tehát föl a horgászok, és az éjszaka kellős közepén kötött új szerelék nem sokkal később, 3:45-kor kapáshoz vezetett.

„Ahogy felvettem a kontaktot a hallal, azt éreztem, hogy rendkívül gyorsan jön a part felé, egy bő 25 perces fárasztás után egy 22,7 kilogrammos, igazi vadvízi torpedóval ajándékozott meg az öböl minket. Idén ez volt az első többnapos túra, de nem az utolsó, a Horgász Baráti Kör Team még visszatér!” – zárta sorait Sándor Tamás, aki a felejthetetlen élményt megköszönte csapatának és persze Zsiga bácsinak, aki a tuti tippet adta.

Még több friss hírért KATTINTS IDE!