2024. november 25. hétfő | Katalin
Aktuális

Továbbra sem lesz elérhető hétvégén a horgászok telefonos ügyfélszolgálata

Továbbra sem lesz elérhető hétvégén a horgászok telefonos ügyfélszolgálata

A Horgászjegy Kft. által működtetett telefonos ügyfélszolgálata munkaidőn kívül és hétvégén elérhetetlen. Változásra egyhamar nem kell számítani. Adtak viszont jó tanácsokat, mit lehet tenni, hogy kerüljük a kellemetlen helyzetet, amikor nem tudunk belépni az internetes jegyvásárlás felületére.

Egyelőre nem tervezi a Horgászjegy Kft., hogy munkaidőn túl és/vagy hétvégén is üzemeltesse a horgászok számára létrehozott telefonos információs ügyfélszolgálatot. 

A Pecaverzum sajtómegkeresésére azt írták, folyamatosan kapnak jelzést az ügyfélszolgálati teendők optimalizálásra, modernizálására. „Ezeket megvizsgáljuk, és a fejlesztéseknél figyelembe vesszük” – közölték.

Ami egyben azt is jelenti, hogy minden marad a régiben – legalábbis egy ideig még biztosan. Tehát a +36-59-324-432-es telefonszámot munkanapokon 8.00 és 16.30 óra között lehet hívni, máskor senki sem fogja felvenni. Pedig indokolt lehetne, ugyanis sokan munkaidő után vagy hétvégén mennek horgászni. 

„A több mint három éve működő ügyfélszolgálat feladata, hogy a horgászok számára információt nyújtson a rendszer használatát illetően, tehát támogassa a rendszert használókat” – hangsúlyozta a Horgászjegy Kft., amely szerint az ügyfélszolgálatra érkező kérdések alapvetően két részre oszthatók.

Hívják a vonalat azok, akik szeretnék megszerezni a horgászathoz szükséges jogosultságot (regisztráció, horgászvizsga) és még nem ismerik a HORINFO rendszerét, a rendszer technikai használatához kérnek segítséget.

Másfelől olyanok telefonálnak, akik a rendszerbe történő belépéshez (regisztrációkor megadott felhasználónév és jelszó elfelejtése) kérnek segítséget, illetve a horgászvizekkel, horgászrendekkel kapcsolatban szeretnének valamit megtudni. Az aktív horgásztól számos, nem a rendszerhez köthető kérdés is érkezik. Ilyen például, hogy melyik forgalmazási ponton lehet állami jegyet vásárolni, változnak-e az árak, vagy, hogy be van-e fagyva az a horgász-tó, ahová menne pecázni.

Az ügyfélszolgálati időn kívül a legtöbb megkeresés, mintegy 90 százalék, azért érkezik, mert a horgász elfelejtette a regisztráció során megadott felhasználónevet és jelszót, melyek hiányában nem tudnak belépni a HORINFO rendszerébe, és nem tudnak területi jegyet váltani ügyfélszolgálati időn kívül.

A fenti problémára a Horgászjegy Kft. szerint két megoldás kínálkozik.

Gondolkodjunk előre!

„Egyrészt tisztelettel kérjük a horgászokat a proaktív gondolkodásra! Amennyiben önállóan, online módon soha nem léptek be a rendszerbe, kérjük, hogy ne egy hirtelen eldöntött hétvégi horgászkirándulás szombat reggelén próbálják azt megtenni, mely esetleg azzal járhat, hogy ha elfelejtették a belépési adataikat, annak ellenére nem tudják igénybe venni a HORINFO rendszerét, hogy az megszakítás nélkül 0-24 órában működik. Gondolkodjanak előre, egyeztessék le belépési adataikat előzetesen ügyfélszolgálatunkkal” – fogalmazott a Horgászjegy Kft. 

Offline is van élet!

„Másrészt, ha mégis bekövetkezne e sajnálatos eset, lehetőségük van a HORINFO használatára szerződött több mint kétezer értékesítési pont bármelyikén – azok nyitvatartási idején belül – területi jegyet vásárolni azon Mohosz tagságú horgászvizekre, melyek területi jegyei online módon is elérhetőek” – írták. 

Friss hírekért látogass el a Pecaverzum főoldalára!

Pontosan levezette a Horgászjegy Kft., mi történik a hozzájuk érkező 940 millió forinttal. Tudj meg többet IDE KATTINTVA!

Tudtad? Már Szép-kártyával is vehetjük a területi jegyet! Részletekért KLIKKELJ IDE!

(fotónk illusztráció, forrása: thefishsite.com)